Τεχνολογία Α΄Τάξης
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΗΦΑΚΗΣ
Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι προσανατολισμένο στο πλαίσιο της τεχνολογικής εκπαίδευσης.
Για τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού επιλέχθηκαν μέθοδοι διδασκαλίας, που εκτός από τη μετάδοση γνώσεων, θέτουν ένα σύνολο από ευρύτερους στόχους.
Χαρακτηριστικό των μεθόδων είναι ότι: Δεν στοχεύουν στην απλή μετάδοση μιας συγκεκριμένης ποσότητας γνώσεων (διδακτέα ύλη).
Αντίθετα εμπλέκουν τους μαθητές σε ένα σύνολο από δραστηριότητες, με πολλά οφέλη.
Ειδικά για τη Α΄ τάξη του Γυμνασίου η μέθοδος της Ατομικής Εργασίας, προσαρμοσμένη στη μέθοδο “μαθαίνω μέσα από τη πράξη”, δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να έρθει σε επαφή με τεχνολογικά θέματα μέσω μιας σειράς ενεργειών του που σχετίζονται με:
J Θεωρητική μελέτη
J Πραγματοποίηση κατασκευής
J Δημιουργία γραπτής εργασίας
J Παρουσίαση της εργασίας
Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Ηζωή και η πρόοδος ενός λαού προϋποθέτει την παραγωγή ορισμένων βασικών αγαθών........
Οι συμαντικότερες εφευρέσεις των Αρχαίων Ελλήνων
Η έκθεση "Οι σημαντικότερες εφευρέσεις των Αρχαίων Ελλήνων"αυτή έγινε στο Κουρσούμ Τζαμί στα Τρίκαλα (22-11-2012).
Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι προσανατολισμένο στο πλαίσιο της τεχνολογικής εκπαίδευσης.
Για τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού επιλέχθηκαν μέθοδοι διδασκαλίας, που εκτός από τη μετάδοση γνώσεων, θέτουν ένα σύνολο από ευρύτερους στόχους.
Χαρακτηριστικό των μεθόδων είναι ότι: Δεν στοχεύουν στην απλή μετάδοση μιας συγκεκριμένης ποσότητας γνώσεων (διδακτέα ύλη).
Αντίθετα εμπλέκουν τους μαθητές σε ένα σύνολο από δραστηριότητες, με πολλά οφέλη.
Ειδικά για τη Α΄ τάξη του Γυμνασίου η μέθοδος της Ατομικής Εργασίας, προσαρμοσμένη στη μέθοδο “μαθαίνω μέσα από τη πράξη”, δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να έρθει σε επαφή με τεχνολογικά θέματα μέσω μιας σειράς ενεργειών του που σχετίζονται με:
J Θεωρητική μελέτη
J Πραγματοποίηση κατασκευής
J Δημιουργία γραπτής εργασίας
J Παρουσίαση της εργασίας
Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Ηζωή και η πρόοδος ενός λαού προϋποθέτει την παραγωγή ορισμένων βασικών αγαθών........
Οι συμαντικότερες εφευρέσεις των Αρχαίων Ελλήνων
Η έκθεση "Οι σημαντικότερες εφευρέσεις
Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι προσανατολισμένο στο πλαίσιο της τεχνολογικής εκπαίδευσης.
Για τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού επιλέχθηκαν μέθοδοι διδασκαλίας, που εκτός από τη μετάδοση γνώσεων, θέτουν ένα σύνολο από ευρύτερους στόχους.
Χαρακτηριστικό των μεθόδων είναι ότι: Δεν στοχεύουν στην απλή μετάδοση μιας συγκεκριμένης ποσότητας γνώσεων (διδακτέα ύλη).
Αντίθετα εμπλέκουν τους μαθητές σε ένα σύνολο από δραστηριότητες, με πολλά οφέλη.
Ειδικά για τη Α΄ τάξη του Γυμνασίου η μέθοδος της Ατομικής Εργασίας, προσαρμοσμένη στη μέθοδο “μαθαίνω μέσα από τη πράξη”, δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να έρθει σε επαφή με τεχνολογικά θέματα μέσω μιας σειράς ενεργειών του που σχετίζονται με:
J Θεωρητική μελέτη
J Πραγματοποίηση κατασκευής
J Δημιουργία γραπτής εργασίας
J Παρουσίαση της εργασίας
Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Ηζωή και η πρόοδος ενός λαού προϋποθέτει την παραγωγή ορισμένων βασικών αγαθών........
Οι συμαντικότερες εφευρέσεις των Αρχαίων Ελλήνων
Η έκθεση "Οι σημαντικότερες εφευρέσεις
Αγαπητοί γονείς ,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με την επικοινωνία μας για τους μαθητές μου.
Θα μπορείτε να με βρίσκετε:
Κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 09:20 -10:00 για τους μαθητές των τμημάτων Α1
Κάθε ΤΡΙΤΗ και ώρα 11:00 -11:40 για τους μαθητές των τμημάτων Α2
Κάθε ΠΕΜΠΤΗ και ώρα 09:20 -10:00 για τους μαθητές των τμημάτων Α3
Κάθε ΠΕΜΠΤΗ και ώρα 11:50 -12:30 για τους μαθητές των τμημάτων Α4
Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 10:10 -10:50 για τους μαθητές των τμημάτων Α5
Κάθε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ώρα 09:20 -10:00 για τους μαθητές των τμημάτων Α6
Κάθε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ώρα 08:30 - 09:10 για τους μαθητές των τμημάτων Α7
και στην διεύθυνση μου στο WebEx και η οποία είναι στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://minedu-secondary.webex.com/meet/isifakis
Τα στοιχεία μου στην τηλεδιάσκεψη από απλό τηλέφωνο είναι:
Meeting number: 121 239 6180 Access code:121 239 6180
και Audio connection: Greece Toll +30-21-1990-2394
Greece Toll 2 +30-21-1198-1029
Σας ευχαριστώ πολύ και περιμένω την ανταπόκριση - συνεργασία σας.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Κάνετε κλίκ εδώ
ΓΝΑ - Ενημερωτική Επιστολή -Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων Κάνετε κλίκ εδώ
ΓΝΑ - Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων για την έναρξη της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Κάνετε κλίκ εδώ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Αρ. Πρωτ. 151977/ΓΔ4-7/11/2020
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
........................................................................................................................................................
.................Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 121802/ΓΔ4/15-09-2020 εγκυκλίου με θέμα «Οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Π/βαθμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21», συνιστάται το διαδικτυακό μάθημανα διαρκεί σαράντα (40) λεπτά, σύμφωνα με το κάτωθι πρόγραμμα ανά τύπο σχολείου:
ΓΥΜΝΑΣΙΑ
ΩΡΑ | ΑΠΟ | ΕΩΣ |
1η | 8:30 | 9:10 |
2η | 9:20 | 10:00 |
3η | 10:10 | 10:50 |
4η | 11:00 | 11:40 |
5η | 11:50 | 12:30 |
6η | 12:40 | 13:20 |
7η | 13:30 | 14:10 |
Α
Εμπλουτισμένη μορφή του διαδραστικού βιβλίου σας
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A101/537/3543,21311/
Β
Για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε το μάθημα θα πρέπει να κάνετε εγγραφή στον παρακάτω σύνδεσμο χρησημοποιώντας τους κωδικού σας και τους οποίους θα χρησιμοποιείτε κάθε φορά που θέλετε να μπείτε στο μάθημα μου.
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
των εννοιών επιστήμης και τεχνολογίας. - Κατανόηση
της αλληλεπίδρασης επιστήμης και τεχνολογίας. - Αναφορά
στα αποτελέσματα της τεχνολογίας στους κυριότερους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. - Κατανόηση
της ανάγκης για τεχνολογική εκπαίδευση.
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
της μεθόδου επίλυσης τεχνολογικών προβλημάτων. - Συνοπτική παρουσίαση
της προτεινόμενης μεθόδου εκπαίδευσης. - Παρουσίαση
της διαθεματικότητας της διαδικασίας.
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
της διαίρεσης της τεχνολογίας σε τομείς. - Κατανόηση
της διαδικασίας συγκέντρωσης πληροφοριών για τους κύριους τεχνολογικούς τομείς. - Κατανόηση
της διαδικασίας επιλογής τομέα μελέτης. - Κατανόηση
της διαδικασίας επιλογής των θεμάτων μελέτης των μαθητών. - Κατανόηση
του περιεχομένου των πληροφοριών που πρέπει να συλλέξει ο κάθε μαθητής για την ατομική του εργασία.
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
της χρησιμότητας χρονοδιαγράμματος στο στάδιο κατασκευής. - Κατανόηση
των κριτηρίων επιλογής υλικών και εργαλείων. - Γνωριμία
με τη δημιουργία τεχνικών σχεδίων - Γνωριμία
με εργαλεία κατεργασίας ξύλου και μετάλλου. - Απόκτηση
βασικών γνώσεων ηλεκτρολογικών συνδέσεων. - Κατανόηση
της διαδικασίας επίλυσης τεχνολογικών προβλημάτων
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
του σκοπού της γραπτής εργασίας που συνοδεύει την κατασκευή. - Κατανόηση
του περιεχομένου των κεφαλαίων από τα οποία θα αποτελείται η γραπτή εργασία.
Οι στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι:
- Κατανόηση
του σκοπού των σεμιναρίων. - Κατανόηση
του τρόπου οργάνωσης ενός σεμιναρίου. - Κατανόηση
των διαφόρων εποπτικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια παρουσίαση. - Κατανόηση
της μεθόδου δημιουργίας διαφανειών.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο
Μηχανές αναζήτησης
Αναζήτηση με πύλες
Χρήσιμες διευθύνσεις
Κάνετεκλίκ εδώ για την παρουσίαση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
Κατασκευή τεχνικών σχεδίων
Προετοιμασία σχεδίασης
Σχεδίαση προβολών
Σχεδίαση με διαστάσεις
Σχεδίαση υπό κλίμακα
Κάνετε κλίκ εδώ για την παρουσίαση
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -